czwartek, 11 października 2012

Znowu nowości na Nicole :D

Heyo!
Popijam sobie właśnie białe Frugo ^^
Zaraz biorę się za pisanie opowiadania z polaka T_T
A tak w ogóle to wpadła mi dzisiaj piątka z matmy ^.^ A jak tam u was w szkołach? 

Weszłam dzisiaj znów na Nicole z WIELKĄ nadzieją, że coś mnie zainspiruję do napisania notki (bo nie miałam w ogóle pomysłu D:) i zobaczyłam nowe zdjęcia LPS :D 
Zaraz wam je pokażę, ale najpierw napiszę wypracowanie z polskiego -,-

Ok, już mam pomysł.

Biorę się za pisanie. :(

SKOŃCZYŁAM ^^

No to jedziemy  z notką...


(to są zestawy, więc będę dawała je parami) 
Tsa... To są te nowe wróżki, którym coś tam się rusza XD
Tych małych nie oceniam.
oczy: nawet pasują - 7,5
kolor: tylko ten niebieski :P - 4
słodkość (heh): nawet ma słodką buzię :3 - 9
ogólnie: 5 :) (nie chciałabym)



Dobra... ta pierwsza jest dziwna.
oczy: Eeemm... Dziwne. 3
kolor: może być - 8
słodkość: ale mi się nie podoba ta jej rozciągnięta twarz -,- - 5
ogólnie: 4 (nie chciałabym)



Hahahahhah kurczak :D
oczy: błękitne <3 - 8
kolor: fajny ^^ - 9
słodkość: jaki misiu :D :3 - 9
ogólnie: 8 (mogłabym mieć, ale bez kurczaka :D)




BOŻE TĘCZOWA WRÓŻKA :D RZYGAM TĘCZĄ <3 <3 <3
oczy: omnomnom - 9
kolor: omnonomnom - 9
słodkość: :3 - 10000000
ogólnie: 10 <3 (nie chciałabym :D)



Nie, no te małe mnie rozwalają :D Są takie dziwaczne...
oczy: ładne ^^ - 10
kolor: śliczny (ale minus za skrzydła :P) - 8
słodkość: mniam :3 - 10
ogólnie: 8,5 (chciałabym ^^)

Dobra.
To nie były obiektywne oceny, ale ta Tęczowa Wróżka jest taka słodka :3

Na razie :D 
MLPS :3

1 komentarz:

  1. Spoko oceny! Ja mam 4 elfy.
    --------------------
    SETNY POST U MNIE!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń