niedziela, 21 października 2012

Moja wczesna świąteczna lista!

Wiem, że do świąt jeszcze daleko, ale idąc za przykładem innych blogów, postanowiłam już spisać parę LPS, które bardzo mi się podobają i można je dostać w sklepach.
Dokładnie w sklepie z zabawkami "Panda" i w Smyku.
Oto LPS, które chciałabym dostać na Gwiazdkę i Mikołajki:

Wiem, że niektórzy nie przepadają za wróżkami, ale według mnie są słodkie ;3



Ten zestawik <3 


Funny Sunny Picnic ^.^ (na pewno jest w "Pandzie")


(Jula, ten domek który wtedy widziałyśmy to właśnie ten)
Centrum adopcyjne (lub jakiś inny domek).

>brak zdjęcia<
Ten zestaw nazywa się ...coś tam coś tam... Ballet Dance (albo club).
Niestety, nigdzie nie ma zdjęcia ;_; 
W jego skład wchodzi chihuahua i łabędź. 

Znalazłam foto! ;3 Ten zestaw też jest w Pandzie.


W Pandzie jest też taki zestaw, ale trochę inny, bo ma jeszcze dwa dodatkowe LPS.
Mianowicie ślimaka i rybkę. Też jest bardzo fajny.

Moja lista jeszcze nie jest w pełni kompletna, ale oto co na razie udało mi się wyłapać.
;3 
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz