wtorek, 9 października 2012

Nowości O.o

Hey! ^^
W przyszłym tygodniu chyba nie będzie notek, bo mamy aż 3 testy -,- Na dopuszczalne dwa, bo pani od historii zapomniała zapisać T_T 
Tak, więc będę się musiała pouczyć D:

No dobra a teraz do notki. 
Wchodzę na Nicole, w celu poszukania zdjęć Husky, bo chciałam zrobić ocenki Husky. 
Lecz nagle znalazłam to...

T_T Why? God, why? I teraz nie wiem - czy to są babies czy normalne?? Aha. I jeżeli ktoś nie ma żadnego z tych nowych (oprócz Blind Bagów) to im się nie kiwają główki T_T
Tę pandę ocenię na punktów 5/10. Ma debilne oczy, idiotyczną gwiazdkę. Ale jak na te nowe może być.


Zastrzelcie mnie (:D just kiddin'), ale ten kotek mi się podoba :3 Jest bardzo słodki ^^
10/10 :3

NIE PRZESTRASZCIE SIĘ!!! 
OSTRZEGAM PRZED ZATRZYMANIEM AKCJI SERCA.

Mam nadzieję, że nie macie nic w ustach, bo możecie opluć ekran :D
Proszę bardzo:

WTF?! Boże, boże, boże T_T
Wymienię aż jej wady w punktach. Tak mnie rozczarowała.
1. WŁOSY?! D:
2. CAŁA TWARZ? >.< 
3. Te ciało... -,-
4. całokształt T_T
Nienawidzę Hasbro za tego LPS. 0/10


Dlaczego. Dlaczego. CO TO ZA PASEK NA TWARZY :D ??? 
2/10 
Jeśli chcecie sobie poprawić humor macie tutaj ślicznego LPS z numerkiem  1435.

Suodka. 


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. WRACAM NA PANDĘ D: 
Jestem już zmęczona tymi LPS T_T 
1/10


Wiecie... Kiedy oceniałam tego mega słodkiego kotka na początku, miałam nawet nadzieję na te nowsze LPS. 
TERAZ JEJ NIE MAM T_T
3/10 wygląda jak dałn ^^


The Metal Zebra XD Dobrze. Moje samopoczucie się poprawiło. 
Dziękuję, metalowa zebro. 
6/10


Tak wszystko ładnie, pięknie ale pewnie nie zauważyliście, że...
TO JEST FRETKA?! -,-
Fretka kiedyś:
Merry <3 

Wracając do tamtej "fretki". 
4/10

I ostatni LPS.
Ok. Nie jest tak źle. :D Nawet jest słodki, ale jak zwykle musieli wcisnąć mu te gwiazdki na łbie -,- 9/10

Uff. Koniec mojej męki. Dobrze, że to już koniec ^^
Mam nadzieję, że mimo wszystko notka się podobała :)
Do napisania!
MLPS :3

4 komentarze:

  1. Gwiazdki na główkach są bo to są LPS Tottaly Talented. Mi manowicie się nawet podobają te LPS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kotek i zebra, pies są rzeczywiście DOŚĆ ładne :), ale reszta (wolę tego nie pisać). Zapraszam do siebie :): lps-and-me.blogspot.com , albo lps-and-me.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie oprócz kraba, osmiornicy, fretki i konika

    OdpowiedzUsuń