czwartek, 25 października 2012

Jeszcze więcej informacji o serialu c:

Hey! 
Naprawdę nieźle się zaangażowałam w ten nowy serial c: A teraz parę informacji o nim:
1. Dzisiaj sprawdziłam czy da się przesyłać filmy z tabletu. I udało się! c:
2. Serial będzie w słabej jakości. Przykro mi, ale to jedyny sposób, żebym mogła nakręcić ten serial. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle :)
3. Mam trzy pomysły na tytuły. Baaardzo was proszę o jakieś propozycje na podstawie fabuły c: Odwdzięczę się komentarzami, za każdy sensowny tytuł. I proszę o nie dawanie tytułów typu: "miłość jest ważna" (xD), "życie jest ciężkie". Takich seriali jest już od groma. A oto moje propozycje:
a) "Nowe życie Liv" (bo takie jest imię głównej bohaterki) - tytuł zaproponowany przez Julę. 
b) "Niesławna" (ang. "Infamous") 
c) "Piękna katastrofa"
I który najlepszy? Według mnie ta "Piękna katastrofa". 
4. Link do mojego konta na YouTube, żebyście wiedzieli gdzie go oglądać :)

youtube.com/MilosniczkaLPS

5. Aktorzy. Mam już przydzielone role. Oto one:

Odtwórczyni głównej roli – Fluffy Wrap
Rodzice Fluffy – Shadow Wrap, Rodrick Von Goden
Brat Fluffy – Roger Gordon
Jedyna przyjaciółka Fluffy – Clementine Owen
Nowe przyjaciółki Fluffy – Candy Violen, Jenny Montez
Chłopak Fluffy – Blake Montez

Pewnie nic Wam to nie mówi więc oto ich zdjęcia:
Fluffy Wrap

Shadow Wrap 

Rodrick Von Goden

LPS 375
źródło: petshopshoop.com
Roger Gordon

Clementine Owen

Candy Violen

Jenny Montez

Blake Montez

Ale się tych zdjęć naszukałam...
W serialu będą oni mieli inne imiona. Na razie wiem tylko, że Fluffy to będzie Liv.

MLPS :3

2 komentarze:

  1. Hahah bernardyn nazywa się po prostu kapitalnie... xDDD Ogólnie super nazywasz lps.

    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3 Rodrick Von Goden jest takie, wiesz szlacheckie xD

      Usuń