wtorek, 16 października 2012

Nowe pojedyncze LPS

Cześć!
Wracam do Was po króciutkiej przerwie. 
Musicie mi to wybaczyć, bo ostatnio dużo pisałam na All About Teenage Girl.
Kupiliśmy w tym czasie nowy kabel do aparatu i teraz mogę przesyłać zdjęcia bez problemu. 


Dzisiaj ocenię kolejne nowości. Będą to tym razem pojedyncze, nowe LPS. 
Zapraszam:

Ten miś jest nawet słodki. Zmieniłabym mu tylko oczy i tego zielonego kwiatka.
8/10


Ech... Chcę z powrotem te stare jamniki... W tym nie podoba mi się ciało i te tak jakby kości nad oczami, które są od nosa do brwi. 7/10


Słodki :3 Ten ząbek jest prześliczny. Kolor też mi się podoba. 10/10


Jaki słodziak! Wszystko w nim jest śliczne. No, może oprócz koloru oczu. 10/10


Strasznie ma duży dziób. A tak to nawet, nawet. 8/10


Mega słitaśny :3 Tylko po co chomikowi cień do powiek? :) 9,5/10


Podobny do tego co ostatnio oceniałam. Nie podoba mi się ten kształt żółwi. 
5/10

Dzisiaj Nicole dodała też nowe zdjęcia dziwnych małych "wróżek".
Są okropne :P

Papatki!
MLPS :3

2 komentarze:

  1. Heh! Nie lubię 3G mimo że mam 3. Fajnego masz bloga! Zapraszam na mojego czyli moje-super-lps.blogspot.com. Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń