sobota, 20 października 2012

Mini LPS-owy haul #1

Taaak! :) 
Udało się! Kupiłam tego konika, o którym tak marzyłam :3
Można powiedzieć, że dzisiaj był taki mini-haul. 
Mianowicie kupiłam 3 Pet Shopy! :)
Dwa w saszetkach i jednego konika Mommy and Baby.
Jego otwieranie właśnie się wysyła na YT!
Tutaj będzie link:
http://www.youtube.com/watch?v=PEZq98aASJA&feature=plcp
Gdy macałam te saszetki, to bałam się, że trafię na jakiegoś LPS-a, którego nie chciałam, ale nie! Kupiłam dwa śliczne zwierzątka!
Hehe, dzisiaj nieźle wydałam :)
Dawno nie kupiłam aż 3 LPS! 
Z reguły kupuję dwa. 
Z tym konikiem to było tak. Zobaczyłyśmy z Julą tylko pandę, świnkę i małpkę z serii M&B i już miałam kupować pandę, kiedy Jula, wyciągnęła inne LPS, żeby dostać się do pandy, gdy na samym dnie leżał konik! :3
Potem sporo czasu zajęło nam domyślanie się jakie to LPS znajdują się w saszetkach.
I oto co kupiłam:
Śliczna :3 
Imię: Clementine Owen 
Partner: Żaden
Wiek: 17
NP: Marzia

Imię: Felix Richards
Partner: Żaden
Wiek:18
NP: Jake i Paveu

<3 <3 <3
Imię: (tylko ten duży) Marzia Ellis
Partner: Jake 
Wiek: 18
NP: Clementine

Zakupy zaliczam zdecydowanie do udanych! :3
Papatki!
MLPS :3

PS Zero LPS, aż do grudnia ;) 

3 komentarze: