piątek, 19 października 2012

Nadciągają LPS-owe zakupy! :3

Nareeeszcie! ^.^
Już niedługo pójdę z Julą na LPS-owe zakupy! :D
Z jej nogą jest coraz lepiej (uff...).
Mam do wydania 100 zł, jeszcze z urodzin.
Oto co planuję kupić:



I tak najbardziej zależy mi na koniku *.* 
Muszę go wreszcie mieć! -_-
Oczywiście nie kupię wszystkich 4 zestawów, ale jakiś jeden, ewentualnie dwa.
Jeszcze się zastanawiałam nad kupieniem pieska z Pet's on the go.
Ale zrezygnowałam.
Bez sensu płacić tyle (chyba 40 zł o.O) za jednego Pet Shopa!
I gdyby były może jakieś saszetki to też się skuszę :>
Nie pogardziłabym tymi LPS :>
Konik morski :3 Śliczny ^^ Raz miałam okazję go kupić. 
Ktoś otworzył saszetkę i jej nie kupił -,- 
Ale wtedy miałam już w ręku inne LPS.
Cokolwiek to jest ma cudne paczadła *.*
Ten też mi się podoba :>
Pamiętacie? POSSUM :D
Słodkie to to jest <3 
Jaguarek ^^
Podoba mi się x)
Piękny <3 <3 
Boston ale bez brokatu ^^
NAJLEPSZY *.* OEMDŻI <3
Fajny, fajny...

No, muszę wam powiedzieć, że jest bardzo duża szansa, że któregoś z nich trafię ^.^

Już się nie mogę doczekać :>
MLPS :3

16 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żebyś sobie kupiła takie LPS
    jakie chcesz!
    U mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  2. 5/15.
    Wee juz 1/3 spłacona.;d;d;d

    OdpowiedzUsuń
  3. 6/15

    I can't hold onto what's been done
    I can't grab onto what's to come
    And I'm just wishing I could stop but

    Life goes on
    Come of age
    ...
    mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  4. 10/15
    Hey - man you talkin' back to me?
    Take him out
    You gotta keep 'em separated

    OdpowiedzUsuń
  5. 11/15

    aaa jakby ci się nudziło to mi szepnij słówko o jakichś imionach na lps-friends bo potrzebuje na qnie na howrse

    OdpowiedzUsuń
  6. 12/15

    tumtumtumtumtutmu... dudum

    OdpowiedzUsuń
  7. 14/15

    Oh wayo, yeah, yeah,
    Ohhhhhh, yeah, yeah,
    Ohhhhhh, yeah, yeah,
    Ohhhhhh, yeah, yeah!

    OdpowiedzUsuń
  8. 15/15

    Oh wayo, yeah, yeah...
    oh yeaaaahhh

    ..
    czej bo to koniec.
    o.O"

    No nic.
    Niech twój miecz pozostanie ostry rycerzu!
    Odwiedź moj gród zwany lps-friends.blogspot.com
    Z Bogiem.

    BM

    OdpowiedzUsuń