poniedziałek, 22 października 2012

Zapowiada się nowy serial!

Cześć!
Dzisiaj w szkole mieliśmy próbną ewakuację. W połowie lekcji zadzwoniły 3 dzwonki i cała szkoła musiała wyjść na zewnątrz. Było bardzo zimno, ale ja na szczęście miałam bluzę :)
Kiedy Jula ode mnie wyszła, tata powiedział, że ma dla mnie prezent za dobre wyniki w nauce! Byłam bardzo szczęśliwa! Domyślałam się, że jest to jakaś gra na PlayStation 3. Obstawiałam Just Dance 4 lub Move Fitness. Okazało się, że jest to ta druga gra! Niestety przed samym graniem musiałam nauczyć się do jutrzejszego testu z przyrody. Przed chwilą skończyłam grać. Jestem wykończona! Strasznie bolą mnie barki i nogi :(
Tak wygląda okładka gry. 
I pora na główny temat. Od paru dni zawzięcie myślałam nad tym o czym zrobić nowy serial na mój kanał. Doszłam do wniosku, że "Domownicy" był dobrym pomysłem na jeden odcinek. Jednak potem nic ciekawego by się nie działo. 
Powiedziałam o tym Julii, a ona nie zastanawiała się nawet chwili! Od razu wyrecytowała mi całą fabułę serialu, wraz z zakończeniem! Ta to ma talent ;) 
Dobra, mogę Wam zdradzić fabułę :)

Dziewczyna, która myśli, że nie ma talentu, nikt jej nie lubi. Nie jest popularna w szkole.
Wyprowadza się z rodzicami do innego miasta, ponieważ jej tata dostał pracę.
Tam poznaje dwie najlepsze przyjaciółki, swojego nowego chłopaka, jest popularna. 
Pewnego dnia jednak cały jej świat legnie w gruzach...
Jak potoczą się jej losy po wypadku?

Jaki to wypadek, oraz dlaczego jej świat legł w gruzach. Tego dowiecie się już niebawem. Jeszcze nie wiem kto będzie grał główną rolę. Jak wymyślę to zrobię "edit". 
Pa! :)

MLPS :3


1 komentarz: