środa, 17 października 2012

Muszę to dostać!

Hej!
Już dawno temu (jakiś miesiąc) wybrałam sobie zestaw, który bardzo chciałabym dostać na gwiazdkę.
Wiem, że niektórzy na blogach już robią listy na święta, ale ja mam tylko jeden zestaw.
Oto on:

Jest cudowny *.*
Z tego co się orientuje jest dość drogi. Kosztuje chyba ok. 180 zł w Smyku. 
Mam nadzieję, że do Gwiazdki jeszcze będzie ;_;
Z całego zestawu najbardziej podoba mi się lew :3
Ma idealny kolor, no i zawsze chciałam lewka...
I te dodatki! <3
Jest to zestaw "Przygoda zwierzątek w Zoo" ^^

Papa! Komentujcie, bo chcę powchodzić na wasze blogi!  

5 komentarzy:

  1. Sweet zestwawik! Też jest moim marzeniem! Będiemy sobie komać? Mój blog to moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw!Też go chce ale nigdzie go nie mogę znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje ten zestaw to cudo *.* sweet ta żyrafka ^^
    nasze-littlestpetshop

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw!
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę go miała na zajączka ;)

    OdpowiedzUsuń