sobota, 13 października 2012

Wiszlista, czyli LPS, które muszę mieć!

Hi! 
To znowu ja :D 
Byłam bardzo zawiedziona, gdy zobaczyłam, że pod poprzednią notką nie było ani jednego komentarza :( 
Pomyślałam, że bez sensu pisać posty, skoro nikt ich nie czyta, ale...
Doszłam do wniosku, że przecież możecie je czytać tylko nie chce wam się komentować XD 
Ja tak często mam, za co przepraszam :D 
A poza tym właśnie odświeżyłam stronę i jest! Od Ani777 ^^

A dzisiaj wiszlista! :D (wiem, wiem wishlist, ale ja jestem orydżinal ^^)
Nie będą to zestawy lub pojedyncze opakowania, ale kształty LPS, które chciałabym mieć, a nie mam.

Zacznijmy! Miejsc będzie 9.
I zaczniemy od dziewiątki...

9. Bull Terrier 

Te LPS naprawdę baaardzo mi się podobają. Jak miałam jakieś 7 lat to nawet jednego znalazłam, ale teraz już nie mam szans go odratować, bo jest cały pomazany T_T

8. Yorkie

(niestety nie ma zdjęcia yorka w wersji takiej jak jest bulek, a na Nicole nie chce mi się szukać) Yorkiii <3 Podobają mi się od niedawna. Właściwie kiedyś za nimi nie przepadałam, ale teraz je ubóstwiam ^^

7. Shih Tzu 

Jak ktoś ogląda LPSlover to wie, że to najlepsza na świecie: Dottie Cupcake x) 
No Shih Tzu są prześliczne :3 I tyle!

6. Scottish Terrier 

Bardzo, bardzo chciałabym go mieć T_T Raz nawet miałam okazję go kupić.
A mianowicie, byłam na kolonii i poszliśmy do sklepu z pamiątkami.
A tam wisiał ten szkocki, śliczna koala i wiele innych ślicznych LPS T_T
No, ale jak byłam z różnymi ludźmi (którzy mnie nie znają >.<) to na pewno bym go nie kupiła D: Fakt, że zbieranie LPS jest trochę dziecinne :>

5. Jamnik 

To fakt - mam jamnika, ale zupełnie inny kształt. A ja marzę o kształcie Savvy D:
I nie mam okazji go kupić... Może kiedyś na E-Bayu? :>

4. Sarenka
Marzę już od dawna o sarence, ale nic z tego :( Jakoś nie mogę jej zdobyć. A one są takie urocze... :(

3. Collie
Jego chyba nigdy nie będę miała T_T Chyba, że z Allegro... 
Ale się użalam nad sobą! :D

2. Shorthair
Naprawdę. Nie mam jeszcze żadnego shorthair'a! To takie przygnębiające... 
Ale cóż... Ich jest dużo i mam sznasę go zdobyć! :D

I miejsce pierwsze...

1. DOG NIEMIECKI
Ja poprostu MUSZĘ mieć doga. I na pewno go zdobędę. Tak, to jest numer jeden mojej wiszlisty!

Ok. To już koniec tej notki.
Pisałam ją można powiedzieć przez cały dzień!
Zaczęłam rano, potem pojechałam z Dżulą do kina itd. itp.
I dopiero skończyłam! :D

Tak czy inaczej wiecie już co możecie mi kupować na urodziny :D

xoxo
MLPS :3

PS Uzależniłam się od tego: (:D)


Hahahahah
Dobra spadam :*

3 komentarze: