wtorek, 3 kwietnia 2012

Zdjęcia

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia moich nowych rzeczy (tych które kupiłam wczoraj):
To właśnie gniotka. Ona jest super :) Serio!
Superowy piórnik! Jest naprawdę ekstra. Bardzo się cieszę, że go kupiłam!
Jajko jak jajko, ale za to mam broń na Lany Poniedziałek! Ha ha ha!
Najbardziej się cieszę z piórnika!


Niestety już jutro do szkoły, a wraz z tym wyniki z niezapowiedzianej kartkówki z polaka oraz z kartkówki z histy :(((
O matko. Bardziej się boję historii.. I tak na koniec roku będzie 4/5. Muszę się postarać, być aktywna na lekcjach itd. Może wtedy będzie 5?
Mam taką nadzieję, bo nie wiem co bym zrobiła gdybym miała same 4 na rok. Na razie mi wychodzi średnia 5.18, a w najgorszym wypadku 5.0. To bardzo dobrze. I jeszcze 6 z zachowania I JEST STYPENDIUM!!! 
No, ale to nie jest blog o szkole tylko o LPS :)
Ok. To wszystko. Baj baj! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz