środa, 4 kwietnia 2012

Ranking #1

Z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych mam dla Was ranking wielkanocnych LPS! Start:
Jakie piękne! Najbardziej podoba mi się tu oczywiście kotek :) ale pandzia też jest ok. Kupiłabym, ale to bardzo stara edycja...
Hmm... Najładniejszy beagle, a reszta taka sobie. I dodatki słabe.
Kupiłabym ze względu na kotka z prawdziwymi włosami. Piesek ujdzie w tłoku.
Aaaaaa!!!!! Muszę mieć tego persika!!! On jest przecudny! Awww... Jeszcze nie wiem jak, ale go zdobędę! H a ha ha!
Te jajka to chyba wszyscy znają. Nie dawno były u mnie w sklepie. Jedyny ładny petek to kotek  i króliczek reszta bleee...
O. Takich jeszcze nie widziałam. Pawik spoko, a takiego króliczka mam. Zestaw ok.
W tym zestawie jest wszystko czego pragnę... Jest konik (moja druga mania) i kocur (moja pierwsza mania). LOVE IT! A i kurczak do koszyczka <3
No więc tak: takie persy mam 2, a takiego króliczka jednego. nice


To wszystko. Tzn. było jeszcze kilka zestawów, ale słaba jakość. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz