poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Nowe przeróbki

Mam dla Was nowe przeróbki zdjęć z LPS. Oto pierwsza:
Drugie foto:
Na razie mam tylko 3, ale zaraz zrobię więcej. A! NIE KOPIOWAĆ!!!!!!!!
To jest według mnie naj naj naj:
Konik i bullcio <3 Moje ulubione LPS to longhairy i koniki. Bullki też są ok.
WOW! Takiego spanielka jeszcze nie widziałam <3 Ale zaczepisty!!! 
Pora na ostatnią fotkę:
A to jest PRZE-ŚLI-CZNE! Chyba jednak to jest najlepsze! Całkiem mi nieźle wszystko wyszło!
Jestem z siebie dumna XD Może powinnam się zająć grafiką komputerową na poważnie? 
WIEM! Przysyłajcie 'zamówienia' na obrazki np. na blogi! Tylko załączajcie zdjęcia, których mam użyć. Przypominam Wam mojego służbowego maila (bo mam 2 maile - jeden służbowy i prywatny):
milosniczkalps@wp.pl!!! Zrealizuję wszystko! 
Może być Gomu, LPS, albo cokolwiek chcecie. 
Buziaki xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz