poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Szkoła :(

Dzisiaj w szkole pani od polaka dała nam niezapowiedzianą kartkówkę z części zdania!!! Masakra O.o! Ale za to dostałam 6- z informatyki! I nasza wychowawczyni powiedziała mi, że jak się będę zgłaszać np. na przyrodzie to mi postawi celujący na koniec!!! Weeee :D I jeszcze muszę poprawić matmę z 4 na 5 :( Choć to jest trochę głupie i myślę, że i bez tego będę miała 5, bo mam same 5 tylko dwie 4. No cóż zrobić? >.<
Miałam dzisiaj kupić sobie saszetkowca (LPS'a z saszetki XD), ale wydałam wszystko na:
- piórnik w buźki (jest zaczepisty <3)
- gąbkowego gniotka z buźką (on pachnie biszkoptem <3 O_o)
- jajo na Śmigusa :)
Zobaczyłam też, że te LPS: ISparkle kosztują 29 zł!!! Dopiero w maju będę tyle miała O.o :(((((
Dzisiaj były takie:
I ten zestaw z ośmiornicą. Według mnie są same ładne :***** I to moje ulubione :D Mam farta XD Jak już uzbieram tyle kasy to sobie kupię ten zestaw z kotkiem. Normalnie powinnam mieć już tyle w kwietniu, ale kupiłam sobie wyścigi samochodowe na PS3 XD Ale za to są eeeekstraaaaśne!!! Nie moja wina! Nie wiedziałam, że nagle do sklepu przywiozą te LPS'y! XD XD
Ok. To chyba koniec tej mega długiej notki. 
Jeszcze na sam koniec dam Wam zdjęcia rzeczy, które kupiłam (ale tylko piórnik i jajco, bo tej gniotki za Chiny w necie nie znajdę!!!):
Jednak nie mogę znaleźć. No to zostało mi już tylko:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz