czwartek, 5 kwietnia 2012

Ranking #3

Zapraszam na ranking LPS: Cudliest!
Piesek jest ok, ale uważam, że uszy ma za duże :/ Kotka bym chciała... <3
Ten zestaw jest moją opcją na Dzień Dziecka. Jak dostanę kasę to ten kupię. Wszystko się zgadza konik (moja mania...) prześliczny, świnka spox.
Owieczka super tylko gdzie ona jest cuddly? O.o?<<< A kurczak słaby. Nieeeee...
AAAA. Co za obrzydliwy zestaw!!! T.T MYSZ i to RÓŻOWA!!!! i Labradoodle z debilnymi uszami MA-SA-KRA!
Niektórzy mówią, że ten jeż jest brzydki. Bo jest >.< Na żywo nie widziałam ale bym nie chciała. Tego drugiego króliczka juz maaam. 
NIE. Flaming = błeeee <wymiotuje> i krokodyl :O NIE. NIE. I nie!!!
KOCIAK! Różowy kociak my dream <33333 A lewek ma zbyt bujne włosy XD xd dla kotka bym kupiła....
Hmmm? Czy to jest lisek??? Chyba nie. Nie podoba mi się ten zestaw. Jakoś tak. Po prostu >o<
Po co koali te włosy?!!!! Tylko ją zniszczyli. Wielbład zaczepisty.
MRÓWKOWSYSACZ! Tak mrówkowsysacz! (ten gostek po lewej) to ja wymyśliłam to słowo jak oglądałam różową panterę i tam był mrówkojad, a jja krzyczę : Mrówkowsysacz!!! He he. Spoko Kupiłabym.
Mój wymarzony zestaw. Jest w nim moje drugie miejsce na liście marzeń (zrobiłam kiedyś taką na blogu) czyli DOG <333333 Ten ptak też fajny.
I ostatni zestaw. Nie kupiłabym. Biedronkę już taką mam a szynszyl nie lubie :////


Ok. To koniec. Ranking Walkables zrobię kiedy indziej bo mi się ju,ż teraz nie chce. Dobra papaptki!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz