środa, 4 kwietnia 2012

Ranking #2

Pora na kolejny ranking, a mianowicie:
najlepsze tuby!!! No to go:
Ogólem tuba ujdzie, ale ja bym takiej nie chciala. Brzydkie zwierzaki. 
HUSKY <3 Dla huskiego bym kupiła choć nie lubię myszy i chomików.

Kotek taki sam jak mój tylko, że szary. Tuba jest super ( nie tylko przez kota)
PErsik!!!! Byłaby moja druga żabka, szósty królik i siódmy kotek. Ok. Biorę XD
Yyyyy.... Fuj. Nic mi się w tej tubie nie podoba. No coment...
Kociak = sweetaś, ale piesek jest okropny. No ale bym jednak kupiła. Motyl jest całkiem, całkiem
Oj kupiłabym, kupiła!!!!! Kotek, collie (niestety brzydka małpka) full wypas! <3
Nie lubię tego typu psów, ale kociak po prostu cud miód. Ale trudno bym nie wzieła...
Świnka słodziuchna ale reszta masakra. Szczególnie ten dalmatyńczyk. Fuj.
ŁATAFAK!? Okropne zwierzaki w życiu by mnie nie zmusili żebym kupiła :/
To jest chyba tuba Halloween. Spoko. Bym wzięła.
Owieczka love <3 <3 Piesek ujdzie, ale żółty chomik = NIE.
Spoko. Byłby mój drugi szop pracz. Wszystko się zgadza. Fajna tubka :3
Tu mamy dwie. Pierwszą bym wzięła drugą nie. W drugiej są niefajne zwierzęta ://///
Bez wahania bym wzięła!!!!! CUDO. Krówka - cudo kot - cudo x2 świniak - supcio. DELUX Tuba dla mnie!!!
Kupiłabym. Słodziaki szczególnie fretka. Ekstra, owieczka <3
Trzy naraz! 1=TAAAAAK!!!! 2=TAK. 3=tak. Przepiękne.
I znowu trójeczka. 1=nie (aaaa ośmiornica błe)2= może (ważka :///) 3=??? (głupi chomik, gdyby nie on...)
I say yeeeees!!@! Kotek sweetek i foka marzenie. Mysz bym rzuciła w kąt, ale cóż...
Nie kupiłabym. Nio może jak bym wyrwała z opakowania to coś po środku i królika i uciekła XD xd
Nie, nie i nie! Okropność. Dziękuję, dobranoc
Mam dwie tuby z tej serii (nie będę ich wsadzać). Kupiłabym. KANGUREK <3
OOOOO tak!!!! Moje kochane... To widziałam w Smyku w grudniu, ale nie kupiłam :(((((
Jakie dziwne, ale bym wzięła. Może właśnie z tej dziwności...
SAFARI <3 <3 Błagam musze to mieć :((( A szczególnie słonika i kocurka awww...
Dzisiaj u mnie w sklepie takie były!!!! <3 Jak uzbieram 36 zł to kupie tą ostatnią <33333 Pierwsza nie, druga ewentualnie...

WOW! To koniec tego SUPER DŁUGIEGO rankingu. Błagam doceńcie moją pracę :) Ale się namęczyłam. No to co? ENJOY!!!

1 komentarz: