sobota, 14 kwietnia 2012

Ranking #5

Będzie to ranking LPS: Walkables. Ja ich nie lubię, ale zrobię dla Was ranking. Let's go! 
To jest chyba mój ulubiony (jedyny) Walkables. Bernardyn wygląda nawet naturalnie.
Hmm... Ta foka też jest w sumie niezła, ale ja bym nie chciała mieć takiej.
Ten kotek jest dziwny :/ Strasznie duży. Nieeee...
O matko. Co za brzydactwo. Co jej wystaje z przodu? :) Tam pod szyją?! XD
WTF?
Fuj. Jeszcze gorsze niż pająk. Te oczy i ogólnie ble. :(((
Rybka jest całkiem spoko. Bardzo fajna. To im się udało!
Jamnik. Hmm.. Trochę dziwny. I opakowanie inne zupełnie...
Omg. Co za debilny motyl. Nie no ja się załamie...
Świnka morska strasznie gruba, ale ok. Fajne dodatki itd. Good work bro.
Ten konik tu wygląda ok, ale nie w pudełku jest inny. Dodatki za to superowe.
Ten tygrys jest niefajny. Strasznie wielki. Ogólnie nie...
Fajny corgi. Ale co on ma do wiadra z wodą ?! XD
I znowu gigant. Nie chciałabym takiego. No way...
Z tym krabem jest coś nie tak... Nie podoba mi się. Ale aż tak zły nie jest.


Dobra. Koniec części pierwszej bo tych Walkables jest napradwę dużo.
CIAO CIAO! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz