środa, 11 kwietnia 2012

Ranking #4 cz. 2

Druga część rankingu. Tak na marginesie: dziękuję użytkownikowi EmkaTV za subskrybcję mojego kanału na Youtube. Teraz wiem, że ciężka praca się opłaciła :) Dobra, przejdźmy do rankingu:
Ten zestaw jest tak jakby podzielony na pory roku i miejsca, nie uważacie? Śliczna jest zima oraz ten hmm... las (to drugie od dołu)? Najładniejszy LPS w tym zestawie to według mnie sarenka. Wszystkie Pet Shopy tu są fajne. Gdyby kosztował poniżej 100 zł (w co wątpię) i bym go gdzieś znalazła to bym kupiła.
I znowu "podział". Trochę ubogi ten zestaw :) Żadnych dodatków, ani nic... Za to LPS całkiem, całkiem. Najfajniejsza środkowa partia. Bardzo ładny konik (króliczek też tylko ma nienaturalne kolory). Jakoś mnie nie rusza. Nie kupiłabym (chyba, że w promocji za 10 zł XD).
Fajny pomysł z opakowaniem w kształcie kości! Dog niemiecki jest przepiękny. Reszta LPS też bardzo ładna. Ale... Only At Walmart! To jest nie fair. Kiedyś jak pojadę z rodzicami do Angli (czy tam Ameryki, nie wiem gdzie jest sieć Walmart) to się postaram wpaść do WM właśnie i kupić sobie LPS. Koniecznie z serii Only At Walmart!!!
Domek dla Pet Shopów! I to składany. Ale to nie opakowania oceniam (chociaż trochę też). Dwa śliczne kotki. Persik i ten Teddy Cat na ostatnim piętrze. Basset też super. Zawsze chciałam mieć Basseta... Jednak nie kupiłabym, ponieważ: 
- Mam już jedną (tak naprawdę identyczną) chihuahua.
- Mam już jednego kraba (tylko ma inne kolory).
- Jest mysz. Nie lubię myszek LPS.
Za dużo minusów. No cóż... może Wam się podoba?
Och! Jaki śliczny beagle! Cudeńko. Śliczne zwierzaki. Jedyna zastrzeżenia mam do: ślimaczka, chomika czy tam myszki (nie wiem co to jest) i wieloryba. No, ale w sumie to bym ten zestaw kupiła (Only At WM, wrr!).
Bardzo fajne centrum handlowe. Aż 6 pięknych (dla mnie) LPS! 
1. Dog niemiecki
2. Konik
3. Świnka
4. Mały kotek
5. Duży kotek
6. Pudelek
I niestety... mysz. Te myszki są wszędzie, no! :) Ale się uparli... Mimo to kupiłabym chętnie ten zestaw.
Każdy LPS w tym zestawie ma bardzo dziwne kolory... No np. ten longhair. No jak on wygląda, no? Albo collie. Różowy collie?! Chyba Was po kićkało... Nie podoba mi się zupełnie. Z resztą i tak to jest Only At Toys R Us (o dla odmiany nie WM), a takiego sklepu u nas (a przynajmniej w Warszawie) nie widziałam.
Trochę dziwny ten zestaw. Nie wiem co to ma przedstawiać. Ale ocenię w tym wypadku tylko Pet Shopy. Piękny konik, beagle, kotek (różowy O.o) i króliczek.
Pewnie byłby bardzo drogi. Trochę mało fajnych LPS, ale bym kupiła.
Wow! Aż dwa koniki! Jest też mnóstwo kotów (chyba ze 3 XD). Piękne zwierzaki. No może oprócz RÓŻOWEJ świnki morskiej (świnki morskie ogólnie lubię, ale ta jest fuj) i dwóch chomików. Kupiłabym, bo tylko 3 nie fajne LPS i aż 17 superowych! Pewnie kosztuje ze 200 zł... :(
Przechodzimy do najnowszych "Big Sets". A mianowicie LPS: ISparkle. Jest tam 10 LPS i powinno kosztować mało, ale są tam Pet Shopy Sparkle, więc pewnie cena jest wysoka. Bardzo mi się podoba pers, choć jest różowy. Piękny jest też dalmatyńczyk i ten piesek, który siedzi na pniu. Z resztą wszystkie są ekstra ;)
I kolejny zestaw z ISparkle! Wakacyjny zestaw. Cudny collie <3 Bardzo mi się podoba też jeżyk, kociak, beagle i krówka. Bez wahania bym kupiła, chociaż jest mysz (i znowu!!! XD). Niestety nie kupię go na pewno, bo jest to zestaw Only At Toys R Us. Głupota...
Żyrafcia-Grafcia <3 To jest chyba zestaw "W cyrku". Mamy tu wiele dodatków i LPS: ISparkle. Wszystkie są przepiękne, chociaż takie trochę inne niż reszta.
Wydaje mi się, że kosztują bardzo (bardzo, bardzo) dużo. Jak bym miała szansę to bym wzięła.
Hmm... Dziwny zestawik. Jest to chyba teatr. Najładniejsze LPS: sarenka, konik i kotek. Nie kupiłabym. Pewnie jest drogi, a Pet Shopów i dodatków jest naprawdę bardzo mało. No w tym wypadku się nie postarali i nie przyłożyli do zrobienia fajnych LPS. Chociaż może niektórzy takie lubią. No, ja na pewno nie.
Kolejna kostka! Szczerze mówiąc żaden LPS mi się tutaj nie podoba. Wszystkie są takie nijakie. I co z tego, że jest ładne opakowanie itd. skoro Pet Shopy są brzydkie? :) Co tu dużo gadać - klapa. 


Wreszcie koniec tego długaśnego rankingu. Może jak się czyta to szybko przelatuje, ale mi to zajęło... 1 godzinę! 
Doceńcie moją pracę i...



2 komentarze:

  1. ŻYRAFCIA GRAFCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ranking super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń