sobota, 5 maja 2012

Znowu przeróbki zdjęć!

Cześć kochani. To ja MLPS. Ostatnio pisałam w środę 2 maja, a mamy 5. Byłam na działce i w ogóle, więc nie mogłam napisać niczego. Ok. 
No więc na tej działce zrobiłam sesję Bostonowi (czarny piesek, nr. 18 w filmiku o mojej kolekcji LPS ;D) ale przez nie dzialanie kabla od aparatu nie moge jej wgrać T.T -_- To jest mega nie fair. Ok. 
Oto 2 przeróbki zdjęć które zrobiłam:
Jak widzicie na drugim zdjęciu jest Zea <3


Papaaaatki!
Poland
To w związku z Euro ;)

Lava Lamp\
He he XD
Bike Riding
To  będę ja dzisiaj, bo wychodzę na rower ;)

2 komentarze:

  1. Fajny blog. ^^ Te przeróbki są ekstra, w czym robiłaś? ;D Wejdziesz do mnie? life-and-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Na twoim blogu już nie raz byłam ;)

      Usuń