niedziela, 20 maja 2012

Ranking Blythe

Zapraszam Was na ranking LPS z Blythe. Według mnie te lalki są dziwne, ale często mają bardzo fajne zwierzaki. Od razu mówię, że ten ranking będzie podzielony na dwie części, bo mam do opisania aż 32 (!) zdjęcia. Tak na marginesie dawno nie było rankingów... :)
No to go!

To o czym mówiłam. Dziwna lalka i przepiękny konik. Super. Kupiłabym szczególnie, że kocham konie, a ten jest wyjątkowo ładny :3

Mi się nie podoba husky o takim kształcie (czyli tak jakby siedzący). Zdecydowanie wolę te stojące. 

Aaa! Jaka lalka omg XD O.o Ale ładna myszka. I to w ładnej torbie. So good. :))) Biorę ;D

Całkiem całkiem. Fajna pajączka (bo to raczej nie pająk ;D) , a lalka ujdzie w tłoku. Jak ktoś jest ślepy :D 

Wyrywam sarenkę i uciekam XD Baaaaaardzo kocham tą sarenkę, ale ta lalka to jakaś porażka. :O















































Hi hi hi :)
ŁADNA BLYTHE O.o Tak tak tak. Zaczepiste.

Ok, lece oglądać mistrza kuchni Gordona Ramseya <3 Druga część niedługo!

1 komentarz:

  1. ha - a ja właśnie poluję na tę rudaskę - to może
    będziemy kupować razem na spółkę - mogłabym
    odkupić samą niunię a resztę zastawić :)))

    OdpowiedzUsuń