niedziela, 27 maja 2012

Jak nazwać LPS? (poradnik)

Cześć, kochani! Dzisiaj zapraszam Was na mini-poradnik "Jak nazwać LPS?". Wiem, że sporo osób ma problem z wymyśleniem fajnego imienia (w tym ja). Musi pasować i nie być głupie lub "przesadzone". Zaczynajmy!

Krok 1: Zastanów się jakie cechy charakteru ma twój LPS. Np. czy jest różowy lub szary, ma błękitne oczy lub zielone. Wtedy możesz go nazwać (jeśli jest różowy) Pinki, albo jeśli jest szary Szarik lub Greyce. Pomyśl też z jaką okazją ci się kojarzy. Ja mam np. fretkę o imieniu Merry, ponieważ dostałam ją bardzo blisko Świąt Bożego Narodzenia, a Merry Christmas to przecież "wesołych świąt". 

Krok 2: Dziewczyna czy chłopak? Ja tam nie mam z tym większego problemu, bo od razu widzę czy to płeć żeńska czy męska. Dajmy no na przykład tą sarenkę. Nie wiem jak ona mogła by być chłopakiem. Tak na marginesie ja bym ją nazwała Lucy ;)

Krok 3: Mi pomagają książki i strony internetowe. Czasem wystarczy, że np. spojrzę na "Pamiętniki Wampirów" i... O! Będziesz się nazywał Daimon (jest taki jeden w tej książce). Ostatnio szukałam imienia dla mojego kotka LPS na stronach o kotach w zakładce "imiona". Potem robiłam losowanie i jest... Zea! 
Może pomoże Wam też film, albo jakiś ulubiony piosenkarz lub aktor. Jednak z tymi imionami sławnych osób to jest słabo. Np. ktoś lubi Selenę Gomez, a LPS nazywa Selena. Według mnie to brzmi idiotycznie.


No to chyba tyle. Teraz kilka fajnych imion dla twoich LPS: (większość to imiona moich LPS ;))
DZIEWCZYNY:
1. Jenny 
2. Christy
3. Hayden
4. Lucy 
5. Brooklyn (Brooke)
6. Candy
7. Shadow
8. Betty 
9. Heather 
10. Jill


CHŁOPAKI:
1. Roger
2. Rowley
3. Gregory (Greg)
4. Liam
5. Will
6. Daimon (:D)
7. Boston
8. Brandon

9. Johnny (John)
10. Frank


Mam nadzieję, że pomogłam. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły na imiona to piszcie ;)
8. 

11 komentarzy:

  1. Ja nie mam jakiegoś problemu z imionami, ale z płcią to już równie, bo ma na przykład rzęsy, ale wygląda na chłopaka itd. ale to rzadko raczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... ciekawy ten Twój mini poradnik. Ja z tych Twoich imion wykorzystałam Shadow, dla mojej nowej shorthairki :) Tak się cieszyłam, że ją dostałam, że w ogóle nie myślałam nad tym jak ją nazwać.
    http://4.bp.blogspot.com/-LZvd-SdakeY/UPQbKXyp6KI/AAAAAAAAA2I/mK4mjlKsEp0/s1600/Littlest+Pet+Shop+%23336.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej dziękuję wkońcu mój nowy lps jakoś się nazywa! : Brandon Fenix a i jagby co to trudno było znaleść imie dla Geparda :D więc bardzo ci dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej dziękuję wkońcu mój nowy lps jakoś się nazywa! : Brandon Fenix a i jagby co to trudno było znaleść imie dla Geparda :D więc bardzo ci dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Może mieć na imię karolain , mssi, Alia, pejdż, mila, Mela, Amanda,nensi,dżenifer,kotka,lekami no i to tyle jak się podobało to spk papatki......... Kocham😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lekami tylko kerian sory taka auto korekta buziaczki😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Unknknow to ja Angelika Tasior jak coś

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezus bardzo pomogłaś. Szukałam imienia dla #909,wybrałam Brooklyn.Jak następnym razem będę szukać imienia dla LPS zajrzę tu.

    OdpowiedzUsuń