sobota, 26 maja 2012

Top Model i dziwne LPS :)

Hello. Już dawno temu poszłam sobie z paniąjulią na zakupy do Sadyby (takie centrum handlowe w Warszawie). Poszłyśmy tam głównie do Smyka (:D He he). Ja chciałam kupić sobie to:


To jest taki szkicownik do projektowania strojów dla modelek.  Jest tam tego bardzo dużo i są fajowe naklejki a kosztował 16.90. Kupiłam go żeby mieć co robić w autokarze.
Widziałam też w Smyku jakieś brzydkie Blythe ... :)

Dokładnie taką. Fuj.  Były też wielkie zestawy i pojedyncze LPS:

Cena u mnie w Smyku = 189 zł O.o


Tak tak był byczek <3



A na koniec jeszcze kilka nowych, ale dziwnych (przez duże D) LPS:

OMG XD

Ale brzydki mops. :)

Nie wiem jak wam ale mi by ta przepaska przeszkadzała :/

HA HA HA. Nie chciałabym  takiego :)))

Ten króliczek był dziś w Smyku w takim jednym zestawie razem z:

SARENKA LOVE <333333 

To jest świnka morska ... 

O matko trzymajcie mnie XD XD


Dobra starczy. :) Zostało mi już tylko napisać:
PA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz