sobota, 12 maja 2012

Dużo nowych LPS!

Wow! Nie było mnie aż od poniedziałku :(( Niestety codziennie mialam coś do roboty np. szkoła, ładna pogoda to idę na podwórko itd. Wiecie co jest nie fair? Że w czwartek i piątek byl upał a teraz mamy weekend i jest BEZNADZIEJNIE! Może jednak nie będzie padać i namówię Julę na wyjście ^^ 
A teraz do tematu. 
Magda (moja druga BFF) przyniosła mi aż 1o!!!!! swoich LPS, bo ona nie zbiera.
Oto one:
Myszki i chomiczek.
Mój drugi LONGHAIR :333
Przecudny ptaszek.
Bardzo dziwny metalowy królik O.o
Piękny Roger <3
LPS na podium. 2 i 3 miejsce...


I uwaga...


Przygotujcie się


na...


COCKER SPANIELKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOVE IT!!! <3


To jest mój ulubiony LPS!
Magda dała mi jeszcze 3 domki, ale już mi się nie chce robić zdjęć. Może kiedy indziej. A i jeszcze mnóstwo akcesorii dla LPS :333


Wymyśliłam  taki jakby program na blogu,ale nie będę go nagrywała tylko tak jakby opisywała. Będzie się nazywał J&B (od Jenny i Betty)! Co wy na to? 
Planowana premiera: 


16 maja!!!


Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Papatki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz