sobota, 26 maja 2012

Tabby Cat

Ok. Podjęłam się zadania to teraz muszę je zrealizować. Wkleję Wam tutaj  Tabby Cat. Kilka. No to lecimy! 
(będą krótkie opisy)

Oto pierwszy Tabby Cat. Ocenka: 8/10. Chętnie chętnie :)

Czerwone łapki O.o Ocn: (moj skrót od ocena ;)) 7

On ma na głowie ręcznik :) Ocn: 9

Fajowy. Ocn: 10

Chyba trochę niedopracowany .. Ocn: 7

Ale słodziak <3 *w* Ocn: 10

Słodki ale ma dziwne oczka. Ocn: 8

Śliczniusi :3 Ocn: 10

Taki sobie :? Ocn: 7

ALE CUDO!!!!!!! NA RAZIE MÓJ FAWORYT Ocn: 100000000000

To chyba jedyny włochaty Tabby. Ujdzie. Ocn: 8

nieeee... Ocn: 7

Nawet słodki. Ocn: 8


Ok. Tyle. Jeszcze mi się przypomniały domki dla LPS! Np:

Chciałabym <3

To jest jakiś domek Deluxe (?) nie widziałam go nigdy chociaż wiele osób go ma

Jedyny mój duży domek ;) Całkiem fajny jest. To jest klub zwierzątek.

Taką kawiarnię mam...

(Sory za napisy ale to z Google). Ten też mam.


No to tyle. Paj (połaczenie pa i baj :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz