niedziela, 20 maja 2012

J&B #1

Przed Wami pierwszy odcinek J&B! Zapraszam:
~ Powitajmy gorąco Jenny i Betty! ~ [dziwna muzyczka jak się wchodzi do studia :)]
Jenny: Cześć wszystkim! Jestem Jenny, a to...
Betty: JA JESTEM BETTY!
J: Ugh... Wszyscy to wiedzą.
B: Ty też się przedstawiłaś!
J: Dobra, nieważne. Jak już mówiłam to jest nasz show, który mam nadzieję, że będzie często na...
B: Lubię ciasteczka z orzechami :3

J: Co mnie to obcho... A z resztą. Mam nadzieję, że nasz show będzie często na tym blogu. A tak na marginesie te ciastka wyglądają obrzydliwie...
B: <om nom nom> Pycha.
J: Błe XD 
B: A ty co lubisz jeeeeść? *.*
J: Nie ciastka z orzechami <błeeeee.>
B: No to co?
J: American Pancakes z syropem klonowym <3 

B: Co to jest to na górze?! O.o
J: OMG. To jest... 
B: AAAAAA!!! TO JEST TOFFI!!!! TOFFI JEST ZŁE I CHCE POŻREĆ NASZE MÓZGI!!!
J: To jest masło, ty pierdoło. Tak w ogóle to te twoje ciastka też mają toffi.
B: O.O Muszę się udać pilnie do łazien.... <ble>
J: (facepalm) No, więc zostałam sama. Nasze show bardzo powoli dobiega końca i...
B: BOŻE TOFII. ZJADŁAM TOFFI. 
J: Betty. Toffi nie jest złe i nie chce pożreć naszych mózgów. Ok?
B: <rozgląda się dookoła, czy w pobliżu nie ma toffi XD, a następnie wybiega ze studia krzycząc: "Kuszmita!!" "Ziwit"!!! :D XD>
J: No, więc w tym momencie chyba zakończymy pierwszy odcinek naszego show J&B. Do zobaczenia! O.o (cały czas mam w głowie toffi xd)


No i co? Jak wyszlo? Myślę, że dobrze. A teraz idę na American Pancakes z syropem klonowym (na serio). 
A! Pamiętacie jak kiedyś wstawiłam tutaj taki blog lps-przyjaciele.blog.onet.pl? To teraz jego adres to: lps-friends.blogspot.com ;)
Buh Bye!!!!



1 komentarz:

  1. Fajne show xDD, te nalesniki wyglądają bajecznie, zapro na schleich-world.blogspot.com - skomentujesz/ ;D

    OdpowiedzUsuń