piątek, 18 maja 2012

Nowy LPS (znowu)

Przepraszam, że powiedziałam, że premiera J&B będzie 16 maja, ale się nie wyrobiłam. Miałam bardzo  dużo rzeczy do roboty, a szkoła teraz naprawdę daje mi w kość. Np. w przyszłym tygodniu mam jakieś 3 sprawdziany i wiersz na pamięć na polaka :(( 
No cóż nie wiem o czym zrobić post, więc pokażę wam jakie zrobiłam zdjęcie na J&B:
Myślę, że nieźle mi wyszło. :) Co sądzicie? ;)


W poniedziałek byłam z paniąjulią i tą Magdą co mi dała LPS w Sadybie Best Mall w Warszawie to takie centrum handlowe ale jak tu mieszkacie to wiecie.
I tam w Smyku było mega dużo LPS i bardzo stare zestawy np.:
(sorki za jakość ale gdzieś w necie znalazłam)
I kupiłam tam sobie takiego LPS:
Nie mogę znaleźć zdjęcia, a kamerką zrobię kiedy indziej, więc...
BYE!!!!! 
Butterfly watching

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz