piątek, 29 czerwca 2012

Pierwszy dzień wakacji!

Jej!!! Mamy wakacje! Dzisiaj w szkole mieliśmy zakończenie roku na godzinę 10, ale cała nasza klasa musiała przyjść wcześniej, bo robiliśmy przedstawienie dla klas szóstych. Wszyscy mówili, że nam świetnie wyszło ^^ 
Baaaaardzo się cieszę, że mamy wakacje, bo teraz będę miała czas na różne rzeczy, na które nie miałam czasu w ciągu roku. I mam nadzieję, że będzie więcej notek. 


Z okazji wakacji mam dla was kilka letnich nowości LPS! Oto one:\

Zestaw z brokatowym (*.*) husky i pszczółką. Faaaaajny. Strasznie mi się podoba ten husky <3 Cudny jest :3


Mam identycznego kota, tyle że żółtego i bez brokatu. Ten zestaw też jest ekstra! Kaczuszka <3

I ostatni zestaw. Chyba "w parku". Przynajmniej ja tak bym go nazwała. Kot podobny do tego powyżej, tyle że inaczej stoi ^^ Piesek - cudo :3


No i to chyba wszystko. 
A no tak. W tym roku stypendium to aż 150 zł i je dostanę <3 :3 ^^ weeeee!

KASA <3 To będą moje pierwsze zarobione pieniądze ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz