sobota, 16 czerwca 2012

Nowy LPS! (wracam ^^)

Niby założyłam nowy blog, ale nie "ciągnie" mnie do niego tak jak do tego <3 Po prostu tutaj zawsze coś wymyślę, a tam to tak na siłę. 
BLOGA O TOP MODEL NIE OPUSZCZAM, ale tego nie zawieszam. To była zbyt pochopna decyzja i teraz wiem, że zostaję.  
No, ale do tematu!
Niedawno kupiłam sobie nowego LPS. W saszetce. U mnie saszetki kosztują tylko 12 zeta, więc... 

Tak. To ten ptaszek. Dla mnie to jest dziewczynka i nazwałam ją Ivy (bluszcz XD) Na początku nie byłam z niej zadowolona, ale do każdego LPS'a można się przyzwyczaić (oprócz myszy i chomików xd) :)
Na zakończenie mam dla Was kilka fajnych zestawów, które są obecnie w sklepach!

Tu mi się podobają tylko dodatki :/ Fretka ujdzie, świnka morska = błeee, mysz - sami wiecie.

LPS z tego zestawu już Wam pokazywałam. Ten królik mnie rozwala XD :) Ten zestaw jest u mnie w Smyku i gdyby nie był taki drogi to bym może kiedyś kupiła.

Wow. Świecąca biedronka. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam... Fajne LPS i dodatki też spoko. Aż mi przyszło na myśl: KOKO KOKO PETKI SPOKO XD 
Taa... Moja zryta psychika... XD :) Bylam normalna, póki nie poznałam panijulii... (pozdrowionka :)) Nie no żartuję. Jak byłam w przedszkolu to robiłam z koleżanką gazetę wyborczą (ale w naszym wykonaniu XD) i tam pisałyśmy o takich rzeczach jak:
słoń zrobił kupę w windzie (nie odpowiadam za to, wszystko spaliłam XD)
itd, itd... 
Raz na okładce był tyłek. Tak wiec widzicie, że zawsze byłam szurnięta i to zdrowo xd :D 
Ok. Koniec rozmyślań o mojej dziwnej osobie. 'w' 
A i jeszcze jedno: mam od środy katar.
DOBRA. KONIEC. 
Pewnie Was to w ogóle nie obchodzi. 
A tak. 
DZIĘKUJĘ KAŻDEJ OSOBIE, KTÓRA NAPISAŁA CHOĆ JEDEN KOMENTARZ, BO DZIĘKI TEMU NIE CZUJĘ SIĘ... SAMOTNA ;)
Czyli:
~ panijulia
~ Psiakowa
~ Dartmoor Pony
~ xoLPSxo


Niby tylko 4 komentarze, ale dla mnie to AŻ 4 komentarze.
Dobra przynudzam :)
Papatki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz