poniedziałek, 18 czerwca 2012

LPS Fairy

Jeśli jesteście obeznani w świecie LPS to na pewno kojarzycie LPS Fairy (czy Fairies ??? załóżmy, że jednak Fairy):

Na początku to myślałam, że to jakieś okropieństwo, i że tylko niszczą LPS. Ale ostatnio zmieniłam zdanie. Według mnie są całkiem, całkiem :)
Niestety w Polsce jeszcze ich nie widziałam, ale za to w innych krajach tak. 
Tu macie link do filmu WeckoLPS m.in o LPS Fairies:
http://www.youtube.com/watch?v=mxIm49gpdrw&feature=g-u-u

Fajne są, no nie? :) Przynajmniej ja je wielbię. Oto mój ulubiony:
LITTLEST PET SHOP Fairies GLISTENING GARDEN Honeysuckle Fairy SetLITTLEST PET SHOP Fairies GLISTENING GARDEN Honeysuckle Fairy Set
On się nazywa Honeysukcle XD Podoba mi się to, że dodają do nich takie śmieszne małe robaczki :3
LITTLEST PET SHOP FAIRIES GLISTENING GARDEN SPELLBOUND CELEBRATION PlaysetLITTLEST PET SHOP FAIRIES GLISTENING GARDEN SPELLBOUND CELEBRATION Playset
A tu jakiś uroczy zestaw <3 Słodki :3 Coraz bardziej lubię te Fairy :3333


A tu reszta Fairiesów: (już bez opakowań, jak chcecie to tu macie link do strony Hasbro: http://www.hasbro.com/littlestpetshop/fairies/en_US/shop/browse.cfm?N=1088+63+605 )
LITTLEST PET SHOP Fairies GLISTENING GARDEN Daisy Fairy Set
Ten fejri (uznałam, że piszę po polskiemu XD) mi się średnio podoba. Dziwnie mu te kwiatki z głowy odstają :)
LITTLEST PET SHOP Fairies GLISTENING GARDEN Dandelion Fairy Set
A tu jakiś podobny do lewka, przesłodziutki fejri <33333 Ten mi się naprawdę BAAAARDZO podoba. 
LITTLEST PET SHOP Fairies GLISTENING GARDEN Pansy Fairy Set
Ten też może być. Chyba po prostu mi te kwiatki przeszkadzają XD


LITTLEST PET SHOP Fairies GLISTENING GARDEN Tulip Fairy Set
Oooo <3 Ten jest ekstra :3 Słodziak <333 


Na razie fejrisów jest tylko tyle, ale na pewno wyprodukują ich więcej. No chyba, że ja i WeckoLPS jesteśmy jedynymi osobami na ziemi, które lubią fejrisów.
A wam się podobają?




A tak. Miałam wspomnieć. ZApraszam na bloga panijulii (panijulia.blogspot.com). Jest WRESZCIE nowy wpis o Zielonej :)
W takim razie przeczytacie sobie już tam, a mi się nie chce pisać.
(szami, mam dla ciebie pomysł na wpis! ;) napisz o Szymonie ^^)


Baaaaaj baj!

1 komentarz:

  1. Tak, też myślałam że są okropne... Dopóki nie zobaczyłam zwierzaków z nowej serii G3 -.-

    OdpowiedzUsuń