piątek, 22 czerwca 2012

J&B #2

Zapraszam na drugi odcinek J&B! 
~ Przed Wami najfajniejszy spaniel i naj... eee... dziwniejsza owca na świecie...! Jenny i Betty!
Jenny: Hej, kochani! To znowu my!
Betty: EJ!
J: Co? 
B: To nie do ciebie.
J: To do kogo? >.<
B: Do tego gościa co nas zapowiada -.-
J: No co? Dobra, masz rację. Jestem nie tylko najfajniejsza, ale też najładniejsza.
B: Nie o to chodzi... O.o
J: No to o co? 
B: Ej, a wiesz że jak się zabierze ze słowa toffik literę "k" to wyjdzie toffi???!!!
J: WHAT THE... A z resztą. Tak wiem to Betty.
B: No. Toffi mnie prześladuje. Naprawdę. *_*
J: Aha...
B: Wojna Betty vs. Toffi trwa.
J: Że co???!!!
B: Hue, hue XD xd Ale fajne..
J: Taaa... Ty i twoja zryta psychika. Pozazdrościć. XD
B: O czym by tu... O wiem! Na początku programu mówiłam, że ten debilny gość powiedział, że jestem najdziwniejszą owcą świata [foch] O_O
J: No i miał  rację.
B: CO DLACZEGO?????
J: Betty. Kto normalny walczy z toffi.
B: Ja. :[
J: TYLKO TY.
B: Ej. Wiesz co mi się nie podoba?
J: No, nie wiem...
B: Że ten toffi na zdjęciu jest taki zdziwiony. Przecież to on zaczął ._.
~ Dziewczyny! Czas się kończy!
J: No dobra! A więc dzięki za obejrzenie tego...
B: SHOOOOOW!!!!!!!!!! DO ZOBACZEEEEEEEENIA!!! XD
J: Ech. Na razie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz