niedziela, 1 lipca 2012

Zakupy na kolonie ^^

Jupi!!! Już jutro kolonia! Ale się cieszę <3 Zrobiłam dziś z mamą zakupy jedzeniowe na kolonie. 
A, uprzedzam w tym poście nie będzie nic o LPS ;)
No, więc kupiłam:

Dokładnie takie lizaki x4

Identyczny czteropak Oreo. Tam są aż cztery pojedyncze opakowania <3

Takie wielkie opakowanie pomarańczowych Tic Taców

Takie same żelki (wow dziś mam talent do szukania zdjęć w necie)

Jedno Frugo na drogę.

Nimm2 żujki. Om nom nom <3 

Dokładnie takie cukierki. Nie pytajcie jak to znalazłam. Przypadkiem XD

Takie fajowe Hity w takiej fajnej torbie. To jakaś nowość. 


To chyba wszystko. Jak o czymś zapomniałam to panijulia się przekona jutro. Mam nadzieję, że ona też coś kupiła, bo jak nie to będzie rano do Mokpola szorowała :)


Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz