piątek, 30 marca 2012

Zdjęcia i...

Zauważyłam, że ostatnio dodawałam strasznie dużo zdjęć LPS. Postanowiłam, że na kilka dni zawieszam fotki. Chyba, że będzie coś ważnego. 
Oki. Zobaczyłam też, że jest to już 16 notka (to akurat dobrze ;D)!!! A bloga założyłam 18 marca (mamy 29). To już 11 dni! Fajnie. Jak dojdziemy do 50 notek to będzie niespodzianka :)
W tytule z tym "i..." chodziło mi o:
SZAMANICĘ I EKIPĘ!
Tak. Szamanica i Ekipa. Po pierwsze - kliknijcie, że lubicie Szamanicę na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Szamanica-i-Ekipa/187869584631069
Po drugie - oficjalna strona Szamanicy: szamanica.weebly.com
Wchodźcie i lajkujcie :)Z góry dzięki.
No dobra. Teraz mam też trzeci temat, o którym nie wpomniałam w tytule. Nienawidzę przeróbek LPS. Po prostu nie znoszę! Macie tutaj przykład obrzydliwej przeróbki LPS-a:
CO TO MA BYĆ?! Ja się pytam co to jest!!!!!???? Co mu parówki z głowy wystają czy co? To ma być ładne?! Dziękuję bardzo... 


Też jesteście przeciwko przeróbom?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz