piątek, 30 marca 2012

Piąteczek :3

Tak! Nareszcie piątek :) Z tej okazji mam nowe zdjęcia LPS:
Bullterier. Bardzo ładny. Ma piękne kolorki. Mam już jednego Bulka, tylko, że całego blond.
Cudny flaming! To jest Mini Deco Pet, ale to widać po tych rysunkach. Czad.
Kotek z Granicy :) Ekstra tylko, że niepotrzebne jej te plamki z farby...
Pancerniczek :3 Przesłodki. To jest pancernik z pocztówek.
Persik. Bardzo mi się podoba. Naprawdę, bym takiego chciała...
Niektórzy mówią, że to bażant. Bardzo ładny. Mam go.
Ach to robaczek <3 Ślicznusi :) A jaki słodki...


O! Szynszylka. Mam ją! Cudna jest :) W rzeczywistości ładniejsza.
I ostatni LPS. Latająca wiewiórka. Słodka, ale nienaturalne kolory. 


I to wszystkie zdjęcie jakie dziś ściągnęłam. Mam nadzieję, że się podobają! Czeee!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz