poniedziałek, 19 marca 2012

Ranking LPS

Witajcie ponownie. Dzisiaj zapraszam na mały ranking LPS. 
Te dwa pingwinki mam w domu i są przecudne. Chociaż u mnie ten duży to nie mama tylko facet. Ocena 9/10
Coś mi w tym dużym pudelku nie pasuje. Tylko nie wiem co... Ocena 7,5/10
Ojejku jakie CUDOWNE! Nie no, zabójcze są te cudeńka. Ocena 10/10
Czy mi się wydaje, czy ten duży konik ma jakieś dziwne oczy? Ale całokształt genialny. Ocena 9,5/10
Co to za zwierzaki? Niektórzy mówią, że to koty, a inni, że wilki. Zaś mi to przypomina lisa... Ocena 10/10
Nie podobają mi się. Sama nie wiem dlaczego. Ocena 6,5/10
Ten zestaw też mam w domu. Kupiłam go ze względu na dużą koalę, bo jest przepiękna. Ocena 10/10
Marzę o tym zestawie! Te sarenki są takie słodkie. Ocena 10/10
Fajne, fajne... Tylko ta mała małpka jest strasznie dziwna. Ocena 8,5/10

Potem zrobię drugą część. Pa!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz