czwartek, 29 marca 2012

Moje LPS i stary kanał

Nie mam pomysłu na notkę, dlatego Wam powiem ile mam LPS. Mam 27 LPS. Całkiem sporo z nich jest z saszetek. Chyba z pięć. 
No, ok. Teraz mój stary kanał na YT. Nazywał się MsMissLPS, ale nie próbujcie go szukać, bo już go usunęłam (ok. 2 mies. temu). Miałam tam kilka filmów, ale w końcu stworzyłam nowy kanał MilosniczkaLPS, ale tak na poważnie. No to tyle tej trochę przynudzającej notki. Mam pomysł. Dodam kilka zdjęć...
Kocham to zdjęcie. Oddaje klimat deszczu (przepraszam, że nie nawiązuje do LPS, ale na dziś wyczerpałam pomysły na posty :D).
Mam takie tylko, że tak jakby jeansowe. Są ekstra!
Zjadłabym takie babeczki. Może latem zrobię podobne...? ;)


Ok. To tyle. Papatki! Do jutra (ale nie obiecuję!!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz