poniedziałek, 26 marca 2012

Pierwszy konkurs

Cześć! To ja - Mara. Chciałam Wam dziś ogłosić pierwszy konkurs na moim blogu. Jest to konkurs graficzny, ale prace można wykonać w programie Paint lub Gimp. Temat to "Wiosna wokół nas". Na obrazku MUSI ZNALEŹĆ SIĘ KTÓRAKOLWIEK FIGURKA LPS! 
Prace przysyłajcie do końca marca! 
Ogłoszenie wyników odbędzie się pierwszego kwietnia. 
Rysunki wysyłajcie na adres: milosniczkalps@wp.pl. Nagradzam tylko pierwsze miejsce :) Nagrodą w konkursie jest dyplom (na bloga, jeśli go masz, a jak nie to na komputer) oraz wpisik na blogu (jak go nie masz to coś wymyślę). Dziękuję, to tyle. Mam nadzieję, że prac będzie sporo i mnie nie zawiedziecie! Tutaj daję przykładową pracę (oczywiście taka sama być nie może, dałam to np.):

Powodzenia!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz