środa, 21 listopada 2012

Miśka ocenia #1 (3G i #11 - #21)

Hej c:
Witam Was w pierwszym poście z nowej serii "Miśka ocenia" ^^ 
Tytuł wygląda dziwnie, więc może go rozpiszę ;D
Miśka ocenia    #1       (3G i #11 - #21)
ogólny         numer       co oceniam
tytuł           odcinka     będą to poszczególne
                                  numery LPS i coś ode mnie
                                czyli w tym wypadku seria 3G
                                 oraz numerki od 11 do 21 :)
Mam nadzieję że już chociaż trochę rozumiecie c;
Puszczam metal i jedziemy xD

Miśka ocenia #1 (3G i #11 - #21)
~
Dzisiaj ocenię serię 3G oraz numerki od 11 do 21.
Zaczniemy od serii 3G :)
      
Moim zdaniem...
ta seria to totalna masakra :c Nie ruszające się główki, małe ciałka, wielkie głowy, dziwne oczy ;c

+ (plusy)
  • Niektóre figurki są całkiem słodkie (Penny c:)
  • Dużo nowych figurek do kupienia
  • Wiele nowych kształtów


- (minusy)
  • NIE RUSZAJĄCE SIĘ GŁÓWKI ;_;
  • Małe ciałka, wielkie głowy
  • Brzydkie (moim zdaniem) oczy
  • Niedokładne wykonanie
  • To już nie to samo :c
Na koniec...
Hasbro schodzi na psy ;_; 
Nie wiem, teraz chyba nam pozostaje tylko Allegro i stare sklepy z zabawkami D:

I drugi temat - LPS: #11 - #21
Wiem, że tak trochę dziwnie, ale 10 pierwszych już kiedyś oceniałam ;D
Oj, chciałabym ;3 Te przymulone oczka jak by był na... (nieważne c:) :D Kolor piękny i ogólnie cudo :) 10/10

Ostatnio polubiłam ptaki :3 Som suodkie ;D Ładne kolorki, ale oczy mi nie pasują ;C 
8/10

Jak zaczynałam zbierać to bardzo chciałam go mieć, żeby włożyć go do koszyczka na Wielkanoc xD Tak jak wkładała królika BM ;D Ale podoba mi się w nim tylko cieniowanie przy paczadłach :C 6/10

Ogarniacie? To są "Pet Pairs", ale jednak "Singles" (Pet Pairs - pary zwierzaków, Singles - pojedyncze) O.o Hehe ;D Ale bany słodki c: 10/10

Eh, ja to bym mogła mieć wszystkie persy świata *.* Co tu dużo mówić - 10/10 (Aż mi się przypomina Grave Matters i Aunt Harley by LPSlover ;3)

Kiedyś miałam bigla. Nazywał się Karmelek, ale Dżula mówiła na niego Tofik ;_; 
Ładny, ale oczy nie teee ;C 9/10

Nie wiem dlaczego, ale takie LPS mi przypominają podróby xD Ale jest bardzo słitaaśny ;DDD  9/10

Zabiję za oczy -_- Ale ma piękne cieniowanie ;3 9.5/10

Nos i oczy !!! :P Ale kolor ma cudny... Eh ten sam problem... 8.5/10 ;D
Bo kocham szorthery :3
(sory, dzisiaj mam fazę na pisanie po polskiemu ;d)

Omnonomnom :333 Jejciu, a jaki szaliczek <3 10/10 <3

Kooocham :3 Kocham ten kształt Retrieverów <3 Marzę o nim ^^ 10/10

No i co? c:
Jakoś poszło :)
Podoba Wam się seria "Miśka ocenia"?
Piszcie :]

MLPS :3 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. -Jeszcze Tofik.
    - Jula to jest Karmelek
    - Okej..... Jeszcze Karmelek
    W trakcje zabawy....
    -Cześć Tofik co u ciebie?
    - TO JEST KARMELEK!!!!!!!
    :P

    Fajny post c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne oceny :)

    Zapraszam do siebie:
    http://lps-gienio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko :D Też uważam, że nówka seria to nie to samo... ;/

    OdpowiedzUsuń