piątek, 9 listopada 2012

60 LPS!!! :)

Heeeyo! ^^
Dzisiaj pojechałam z tatą do Carefourr'a, w celu zrobienia zakupów XD 
Gdy przechodziliśmy alejkami, nagle mój wzrok przykuło wielkie pudło z LPS'ami!!! :3
Oczywiście sprawdziłam cenę. Jeden był po 14, przy czym w Smyku są po 18. 
I TATA ZGODZIŁ SIĘ NA KUPIENIE!!! (:D) Dzięki, tato, mam teraz aż 60 LPS!!! ^^
Była niestety tylko nowa seria 3G, ale to ta, w której był Collie, który tak podobał się SuzanieGinger :3 Zastanawiałam się między właśnie tym collie, słonikiem, konikiem (potem zdałam sobie sprawę, że jest głupi, bo ma cienkie ciałko i wielki łeb xD) oraz czymś jeszcze.
I wybrałam...
Uwaga, oto 60 LPS w mojej kolekcji:
SŁONIK PENNY!!!



I pomimo, że nie lubię serii 3G, to ten słonik mnie naprawdę zauroczył :3
Póki co Penny nie zna jeszcze nikogo, ale to już niedługo się zmieni ^^
Papa ;)
MLPS :3

11 komentarzy:

  1. Skoro tym LPS nawet nie rusza się głowa, to one nie są LPS -.- Nie lubię tej serii, Hasbro się okropnie zmienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie wolę starsze LPS, ale od czasu do czasu zdarzają się w serii 3G te ładniejsze.

      Usuń
    2. Mam newsa: widziałam je na żywo i są naprawdę super! chciałam je sobie kupić (15zł), ale zastanowiłam się nad faktem nieruszających się główek i odeszłam ;p

      Usuń
  2. Jaki sweet!!! Piękny jest! Na serio! Jest na prawdę boski! Masz gg? Podasz? Mój numer to 44511689

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet słodki ten słonik. ^^ Fajny blog!
    ---------------------
    http://only-lps.blogspot.com/
    KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i tak nie lb tych nowych, ale ten dość fajnyy
    BM

    OdpowiedzUsuń
  5. Im się rusza głowa tylko trzeba trochę mocniej pokręcić.

    OdpowiedzUsuń