czwartek, 29 listopada 2012

Jak spędzaliśmy "Dzień LPS"?

Cześć :) 
Tak jak obiecałam napiszę dzisiaj relację z tego jak moje figurki (i ja c:) spędzaliśmy 1. Dzień LPS! Najpierw była przemowa prezydenta:



To dopiero 60 figurek, a ile było roboty z ustawianiem :D Podczas przemowy Boston mówił o tym, że Hania i Jacek mają już rok, opowiedział historię LPS Viva Town i zaprosił na posiłek... 



Figurki miały usiąść przy stole, ale jak widzicie zajęły mi całe biurko :)
Boston i Christy usiedli na honorowym miejscu, a potem zabrakło jedzenia, wiec musieli się dzielić :D
Następnie odbyły się zabawy dla dzieci i dorośli mogli porozmawiać i zrelaksować się.

Ptaki urządziły sobie pogaduchy na tarasie :D

Marzia bujała się ze swoją córeczką :3

Chłopaki jeździli na deskorolkach...

A Missy zabawiła się w małpę :D 

Piggy bujała w oponie swojego synka Masona i jego koleżankę Dipsi

Clem odopoczywała w hamaku...

A myszki bawiły się na placyku dla chomików :3 Greg w kółku ;)

Manny ładuje się do rury.

Rowley przygotowuje się do zjazdu...

I Rowley kończy zjazd... :)
Ciekawostka: Aby zrobić to zdjęcie próbowałam przez 15 min. przykleić Rowleya taśmą klejącą do zjeżdżalni :D 

Potem wszyscy poniżej 17 lat musieli pójść do domów, a reszta została na imprezie.
Oto parę fotek:








Ogólnie Dzień LPS spędziliśmy bardzo fajnie c:
Papatki ;3
MLPS

12 komentarzy:

  1. Przykleiłaś go taśma, to było najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu po raz pierwszy, ale strasznie mi się podoba ten blog! ^^ Fajny dzień LPS ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka!Będę odwiedzać i komentować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, masz bardzo ładne petki i cudny domek C:
    Tylko wiesz, usuń te kody przy komentarzach! ;(

    - Petpoint

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Bardzo chętnie, ale nie wiem jak :c

      Usuń
    2. Ok, udało mi się po wielu próbach znalazłam :D
      Teraz już nie będzie problemu, mozecie komentować do woli :DD

      Usuń
  5. Nieobrazisz sie jak ja też taki zrobię, tylko troszeczke o innej nazwie?;D

    OdpowiedzUsuń