sobota, 29 września 2012

Oceny LPS z saszetek #1

Hej po raz drugi :D
Nowy film na YT: Wywiad z EmkąLPS
Dżula (znowu) podsunęła mi pomysł, abym napisała post o saszetkach. No to wybrałam jakieś stare saszetki i oto oceny:
(to będzie część pierwsza)

Tukaniszcze :D Piękne kolorki i te paczadła *.* 9/10 za niepomalowany brzuszek :P


Kooocham ten kształt LPS <3 Po prostu cudny <3 10/10


Lubię ten kształt ślimaków :) Śliczne ma kolory :3 10/10


Mój ulubiony kształt żółwi ^^ Ale zdecydowany minus za niepomalowaną skorupę -,-
8/10 skorupa i dziwne różowe pazury (?!) :D


Jaaaki słodki <3 Wiecie, że nie lubię myszy itp. ale ten szczurek jest śliczny! ^^ 9/10 za różowe oczy -,-


CO TO JEST POSSUM? XD Bo ja nie wiem :P Ładny, nie powiem... 8/10 za żółty nos, niedokończone oczy i brzuch


Kocham te miśki <3 Sama mam jednego ^^ Cudo :3 9/10 za niepasujące oczy :P


Trochę im ta świnka nie wyszła... blee :D 6/10 za oczy, niedokończony nosek i brwi -,-


Mooooja <3 Fluffy :D Kocham ją <3 <3 10/10


Oh, jaki śliczny ^^ Trochę ten kolor, ale co tam... 10/10


Szynszyl :3 Przecudny, ale to samo co u świnki. Brwi są niżej niż powinny. 9/10 brwi

To tyle w części pierwszej. 
Spodziewajcie się niedługo drugiej :)
MLPS :3 

2 komentarze: