wtorek, 25 września 2012

Ocenki jamników ;D

Hejo! 
Jak by co zmieniam czcionkę na Trebuchet z Verdany ;D :3
Dzisiaj ocenię parę jamników (tak z 6 ;D) Większość mi się podoba, no ale sami zobaczcie:

Nie wiem czy wiecie, ale to jest pierwszy jamnik ;D Przecudny <3 <3 
Wszystko jest jak należy i jeszcze te kropeczki na nosku :3 
oczywiście 10/10


Hehe, a tu w kamizelce ;) Też mi się nawet podoba, ale brwi nie pasują :P 
Ale tak to w porządku
minusik za te brwi 9/10
;)


 Aaaaaa <3 Jaki piękny ^^ No cudo :3
Nie wiem co jeszcze napisać :) 
10/10


Łeeeee :'( Nie zdjęli gumki -,- I ta obroża nie pasuje... No, ale to można zdjąć.
A oczu nie >:( Oczy błe. RÓŻOWE ???!!!
6/10


A tutaj z pocztówek :) (raz na YT widziałam jak jakieś dziecko napisało "nowy lps z pocztuwek ;D)  hehe :D
Fajne kwiatki i motylki XD
8/10


Te oczy to tak jakby podkrążone O.o I te dziwne trójkąty na czole :D 
Nie, no ale ogólnie to spoko :) 
9/10

Ok, mam nadzieję, że się podobało, bo wybierałam te najładniejsze ;)

Sorki że tak rzadko są notki ^^  
MLPS 
:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz