piątek, 28 września 2012

LPS: Uzdolnione zwierzaki

Hejka! :D
Dzisiaj Dżula podsunęła mi pomysł na post, bo kompletnie nie miałam weny -,- 
No i pomyślała, żebym opisała te nowe zwierzaki (:P).
Zdjęć nie mogłam w ogóle znaleźć, na Nicole nie było (oj nieładnie, nieładnie ;D), w Google też nie, na smyk.pl - nie. No to w końcu wpisuje w Allegro:
- najpierw "lps utalentowane zwierzaki"
- potem "lps 2012"
- no i w końcu "lps uzdolnione zwierzaki"
I SIĘ UDAŁO. :D
Zacznijmy w końcu:
Muszę się przyznać, że spanielek mi się podoba :> Ale, ta biedronka :P Raz nawet chciałam tą parkę kupić, ale jakoś tak... spanielek: 9/10 biedronka: 5/10



O fuj... Ani ta mysz, ani konik mi się nie podobają :P Mysz jeszcze kształtem nie taka zła, ale ten koń... Naprawdę beznadzieja -,- mysz: 5/10, koń 6/10

(sorki, za jakość ;D) To pierwsze to wiewiórka ? (XD O.o) Ten słonik fajny :3 Podoba mi się ^^ wiewiórka (?): 6/10 słonik: 9/10

Deeelfinek słodziutki <3 Ta foka też może być. No jestem pod wrażeniem :D foka: 7/10 delfinek: 9/10

Tu też fajnie :D Oba mi się podobają (ale jestem dziwna... XD). Ten królik jest ekstra :3 lew: 9/10 królik: 10/10

Wow, nie sądziłam, że dam takie dobre oceny O.o
Tak czy inaczej, to tylko moje zdanie wy pewnie macie inne ;D
MLPS :3

1 komentarz:

  1. Słonik jest słodki, a ten koń to jest głupi bo on pewnie się wywraca -,-. Myślałąm że dasz wszędzie 3-5 a n ie 6-9 :D

    OdpowiedzUsuń