środa, 26 września 2012

10 pierwszych LPS

Hejka :3
Dzisiaj był fajny dzień, bo dostałam 5+ z polaka :D Muhahahah ;D 
Ale za to dopiero przed chwilą skończyłam się uczyć i postanowiłam napisać coś na blogu ^.^
Nie za bardzo miałam pomysł, ale wreszcie na coś wpadłam. 
Nie wiem czy znacie pierwsze 10 wyprodukowanych LPS. Muszę Wam się pochwalić, że parę z nich nawet kiedyś miałam ;D
Ok, zacznijmy.

1. Chihuahua :D Okropna XD Popatrzcie na te fioletowe paczadła O.o i ta o 10 rozmiarów za duża obroża... masakra :D 4/10


Całkiem ładny, tylko mi się nie podobają oczy :P Zielono-brązowe... I ta pozycja też jest trochę głupia, ale ogólnie ładniusi <3 8/10


Ooooo :) Tego króliczka miałaaaam :D Nazywała się Kicka. Hihihi :D Lecz, niestety została pomazana itp... ;D 9/10


Fajna, fajna :) Mam podobną ;D Nazywa się Zuzia i jest jej otwieranie na YT :D
8/10


Łeeee T_T Tego kotka też miałam (tylko bez różowych oczu O.o), ale go gdzieś posiałam D: 10/10


Praaawdziwe włoski :3 Fajnowski :D Serio mi się podoba :) 10/10



Wkleiłam je koło siebie, bo się różnią tylko skorupką -_- Miałam tego drugiego i nazywał się... eeee... zapomniałam XD Oba: 6/10


OEMDŻI, OEMDŻI HAŁ BJUDIFOL <3 *.* Jaaakie cudo :3 Tylko znowu te różowe paczadła -,- 
10/10


Yyyyyy XD Głupota :D (no chyba, że tą rybkę da się wyjąć, jak wiecie to piszcie ;D)
Po co komu taka ryba w akwarium??? XD
6/10 bo rybka suodka :D :3 

To na razie tyle :)
Podobało się? Zostaw komentarz :D 
MLPS :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz