wtorek, 24 lipca 2012

Trojaczki!

Hej! Znalazłam w internecie nowe zestawy trojaczków. Są bardzo ładne i postanowiłam Wam je pokazać. Oto one:



Fajne jest to, że w każdym zestawie jest jedno brokatowe zwierzątko. Tutaj podoba mi się bardzo ten drugi ptaszek. 



Śliczne te pingwinki :3 Szczególnie podoba mi się ten fioletowy, ale wszystkie są ładne.



Hmm... Trojaczki pandy. Ciekawe :) Chyba najśliczniejsze do tej pory <3 Wszystkie mi się baaardzo podobają. 



Cudne te kociaki :3 Ten 3 jest słodziutki <3 I ten pierwszy. I ten z kokardką :)


To już wszystkie.
Podsumowując: wszystkie nowe trojaczki są przesłodkie i naprawdę ładne. To im się udało. 


Cześć!

1 komentarz:

  1. Witam!
    Zgadzam się wszystkie trojaczki są przesłodkie.
    POZDRAWIAM!
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń