wtorek, 24 lipca 2012

Oceny saszetek (seria 6)

Cze! Właśnie sobie słucham płyty Nightwish i pomyślałam, że w tym czasie zrobię notkę. O saszetkach z serii 6, których chyba nie było w Polsce, bo ja ich nigdzie nie widziałam. I o dziwo są tam bardzo ładne i rzadko spotykane LPS.
A. Skasowałam zakładkę "Godziny dodawania postów" i tą drugą, bo nie wiem w jakich godzinach będę miała lekcje w szóstej klasie. No dobra, do rzeczy. Nawiasem mówiąc, ciekawe czy ktoś to w ogóle przeczytał :)
Dobra zaczynam!

Fajny, nie? Chciałabym takiego Rainbow Bear'a <3 Śliczny ^^ 
Niczego mu nie brakuje 10/10

Jaaaaaki słodki :3 Tylko, że niebieski :/ No, ale i tak mi się podoba i lubię ten kształt królików 9/10 za kolor

Ja chcę peeeeersa T.T Fajowy. Chyba najlepsza seria saszetek i oczywiście nie ma w Polsce -.- Ten kolor też taki sobie, ale jest w całości pomalowany, bo np. mógł nie mieć pomalowanych łapek i kołnierzyka 9/10 znów za kolor

Jaaaaka słodka!!! Aż nie wierzę, że to Blind Bag'i. Jak na razie mogłabym mieć wszystkie zwierzaki <3 Ta sówka jest przecudna i ma fajnego kwiatka (?) nad okiem 10/10

Osiołek <3 Cudo po prostu. Ale się zachwycam tą serią ^^ No przepiękny :3 10/10

Fajny, ale nienawidzę tego koloru. Ogólnie to fajny... 8/10 głównie za kolor i całokształt

Cóż... Może niektórym się strasznie podoba, ale ja nie lubię jak LPS to tylko figurka bez ruchomej głowy. Dlatego nie lubię m.in. ryb. Ale ten jest ładny 9/10 za kształt

Emm... Słodkie to to jest, ale tylko głowa :) Nie chciałabym takiego a do tego ma dziwny kolor 7/10

Bóóóóóbr :3 Tylko, że fioletowy a do tego ma niepomalowany brzusio :) Ale jest mega słodki 9/10 za brzuch i kolor.

Heh... ;) No słodki, nie powiem, ale ten łososiowy kolorek... 8) No dobra chciałabym takiego <3 9,5/10 

Nie za duża głowa? :) Według mnie tak. Ale tak to ładny 9/10

Hue hue. Stonoga XD Nie lubię czerwonych i różowych oczu, ale ok. 9/10

Buzz buzz <3 Śliczna, ale znowu powitajmy różowe paczadła XD Ale fajowa. 10/10

Każdy jamnik to dla mnie Savannah <3  Fajowy, ale wolałabym żeby był ciemniejszy 9/10

Różowy Great Dane ^^ Jaki to był pies po Polsku? XD Mniejsza. Śliczności. Marzę o dogu <3 WŁAŚNIE! To jest dog ^^ 1000000/10

Głupia opaska. Bo bym dała 10. Ale będzie 9 za opaskę -.- 9/10

Wiecie jak nie lubię chomików i myszy O.o No dobra. Ta jest spoko 8/10

Ogólnie nie lubię jaszczurowatych, ale ten gekon jest ładny. 9/10

Faaajowy <3 Ale kolor w stylu mopsa. E tam, jemu pasuje. 10/10

No, ja tam lubię wszystkie Tabusie :3 Ten jest pomarańczowy co niezbyt mu pomaga, ale i tak 9/10

Wow, ale dużo tych LPS-ów XD Szczerze? Taka sobie. No, dobra 8/10, ale tylko dlatego że sama mam świnkę morską ^^'
Nie przepadam za poodlami (wiem, wiem pudlami). Ten wygląda jak by miał fioletowy mózg na wierzchu XD 7/10

Oh my dog XD Niebieska małpa. Ciekawie. Plus różowe oczy. Mieszanka wybuchowa ;) 7/10

Jakiś przymulony ten żółw :) Różowe oczy i niepomalowana skorupa :(( Przykro mi, ale 6/10


Uff! To już wszystkie. 
Pa pa!

3 komentarze: