niedziela, 22 kwietnia 2012

Moje ulubione kanały YT (50 notek!)

Ja dziś cały dzień na dworzu , a wy? Taka ładna pogoda :) 
No więc jak w temacie: Moje ulu kanały na YT. Mam kilka dziewczyn, które robią genialne filmy o LPS. Oto one!
5. PepsiLPS
Wymyśliła genialny serial "Granica". Jej filmy zawsze są porządnie zrobione.
Dla Pepsi miejsce 5.


4. LPSlover
Ma niesamowite poczucie humoru i potrafi się śmiać bez powodu :) Jest genialna, ale są lepsi. Miejsce 4.


3. PetShopGirl111
Nie boi się pokazywać "strasznych" filmów z LPS. Wreszcie nie seriale miłosne, ale dobre horrory. Miejsce 3.


2. LPShannah
W swoich filmach porusza poważne tematy, ale nie tylko. Zdarzają się też bardzo śmieszne komedie. Wszystkie filmy robi bardzo starannie. Miejsce 2.


1. sophiegtv
Mistrzyni :3 Nikt nie pobije jej serialu "Popular". Wiele osób robiło kopie, ściągało postacie itp. Królowa jest tylko jedna! :)


No, więc to koniec rankingu. Podsumowując: najlepsza jest shopiegtv i jej Popular. 
Na koniec jeszcze mój kanał <3
Buh Buy!


TAK W OGÓLE TO JEST 50 NOTKA :3 SUPEROWO, NIE? JAK TO SZYBKO ZLECIAŁO...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz