środa, 5 grudnia 2012

Trochę więcej o nowych LPS C:

Hej :3
Witam Was w przeddzień Mikołajek ^^ To będą pierwsze święta na moim blogu. Muszę Wam chyba zrobić jakąś kartkę c: 

Wczoraj sobie pomyślałam, że właściwie co Wam po screenach z filmu, skoro mogę porobić zdjęcia moim LPS :3 No i do tego jeszcze ściągnęłam  program do przeróbki zdjęć, więc myślę, że wyszły fajnie c;
Oto i: Lucy, Ray oraz Wenus (i na końcu bonuuus C:)
Lucy - czy ona nie jest słodka? *.*

Wenus ^^ 

Ray. Lubię to zdjęcie :3

Kooooocham ^^ Moje ulubione <3 Wygląda jak wyrwane z gazety :D 

Słooodkie :333

Podoba mi się to zdjęcie tak... ogólnie :D 

I BONUSIK :D

Nie mogłam się powstrzymać <3

Na końcu już nie chciało mi się robić zdjęć, ale zastanawiałam się jakby Penny wypadła na zdjęciach :3 
Podobają wam się? c:
MLPS 

12 komentarzy:

  1. Na prawde słodkie masz lps ^^
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne nowe figurki i super blog :)
    cute-collection-lps.blogspot.com -wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takiego słonika :) Fajny blog, będę tu często zaglądać.
    Zapraszam do mnie: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Mile widziany komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, jakie śliczne zdjęcia. ;) W jakim programie przerabiasz?
    Napisz u mnie na blogu, dziękowejszyn ^^
    BM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie :3 + Mam pytanie, dodałabyś się do obserwatorów na moim blogu? Bardzo by mi było miło, byłabym wdzięczna *_________*
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słodzutie zapraszam na mojego bloga http://spayk1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest czerwiec 2013 a ciebie niema.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nowy blog - littlest-pets.blogspot.com

      Usuń
    2. Cóż, wyświetla się : blog został usunięty itd. itp.

      Usuń
  8. Niedługo wakacje, a ciebie NADAL BRAK.

    OdpowiedzUsuń